به نقل از الف : اخیراً فیلمی در فضای اینترنت منتشر شده که در آن یک نفر در یک کلاس درس، دو کودک را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و مدام به آنها می گوید چرا درس نخواندید...؟!

او سپس این دو کودک را مجبور می کند که به یکدیگر سیلی بزنند و در حین سیلی خوردن کودکان به آنها تأکید می کند که "حالا یادت ماند درس بخوانی...؟!"

این فیلم به دلایل منطقی مختلفی مشکوک است. این کلاس درس چرا خالیست و چرا فقط یک دانش آموز دیگر در آن دیده می شود؟

متن کامل خبر

سه گل روئیده اندر باغ احساس

 گل سوسن ، گل لاله ، گل یاس

گل اول که ماه عالمین است ، عزیز فاطمه نامش حسین است

گل دوم نگر غرق است در فضل ، امید مرتضی نامش ابوالفضل

گل سوم گل میعاد باشد ، امام چهارمین ، سجاد باشد

نشانه‌گيري شبكه‌هاي ماهواره‌اي براي تخريب خانواده ايراني
نابودي حيا در جوانان هدف تهيه‌كنندگان فيلم‌هاي نامناسب غربي

به گزارش خبرگزاري فارس: يك جامعه شناس با بيان اينكه رفتار، پوشش، اعتقادات و نحوه آرايش برخي از جوانان شاهد نفوذ الگوهاي غربي و تأثير برنامه سازي‌هاي آنهاست، گفت: نابودي حيا در جوانان هدف تهيه‌كنندگان فيلم‌هاي نامناسب غربي است.


 

 متن کامل خبر

 

نقض حكم ولي‌فقيه حتي بر فقيهان و مجتهدان هم حرام است

به نقل از خبرگزاري فارس:

آيت‌الله جوادي آملي تأكيد مي‌كند: نقض حكم حكومتي، حتي بر فقيهان هم حرام است و عمل به آن نيز واجب است، حتي بر مجتهدان و فقيهان و مراجع تقليد

متن کامل خبر

در پي اعتراضات اخير مردم در كشورهاي منطقه و سركوب گسترده انقلابيون به ويژه دركشورهاي بحرين،يمن و ليبي، گروهي از آزاديخواهان جهان اقدام به راه اندازي كمپين امضا در حمايت از اين ملت هاي مظلوم كردند.

متن کامل خبر

لینک ورود به کمپین

احتجاجاً‌ علي مجازر آل سعود وآل خليفة..
الطلبة الجامعيون ينظمون مظاهرة امام سفارة البحرين في طهران
نظم طلبة الجامعات الإيرانية مظاهرة‌ حاشدة أمام السفارة ‌البحرينية في طهران تنديدا بآل سعود وآل خليفة لمجازرهم التي ترتكبونها ضد شعب البحرين.
 
تجمع دانشجويان در اعتراض به جنايات آل‌خليفه و آل‌سعود در مقابل سفارت بحرين در تهران
 

گفتاری از حجت الاسلام پناهیان؛

وظيفه ما در قبال مشاهده مظلوميت مردم بحرين چيست؟
" مظلوميت مردم بحرين و عموماً مظلوميت مسلمانان در برخورد با دست نشانده‌هاي استكبار و حكام ستمگر منطقه، امر واضحي است كه بر كسي پوشيده نيست. ولي آنچه كه مهم است و سؤالي كه براي بسياري از جوانان ايجاد شده است اينست كه؛ " وظيفه ما در قبال اين ظلم‌ها چيست و ما نسبت به اين مظلوميت‌ها و در دفاع از اين مردم ستم‌ديده چه بايد بكنيم؟ "
" طبيعي است كه اگر كسي در مواجهه با اين ظلم فاحشي كه در مقابل ديدگان ما صورت مي‌گيرد، خونش به‌جوش و خروش در نيايد او ديگر از انسانيت خارج شده است. كدام انسان غيرتمند، متعهد و با وجداني است كه بتواند به چنين وضعيتي رضايت بدهد. اما كاري كه ما مي‌توانيم انجام بدهيم و انجام نمي‌دهيم چيست؟

متن کامل خبر

 غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.  

اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.  

ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».  

سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم :

متن کامل

به گزارش خبرگزاري فارس، در پي درج مقاله‌اي با عنوان "هاشمي مظلوم‌تر از بهشتي " در تاريخ 11/ 12/ 89 در روزنامه جمهوري اسلامي، روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين با انتشار جوابيه‌اي، به درج اين مقاله در روزنامه جمهوري اسلامي اعتراض كرد كه متن كامل اين جوابيه در زير مي‌آيد:


متن کامل

تنها گذاشتن رهبر از ترك نماز بدتر است

حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي در همايش نماز نيروهاي مسلح طي سخناني به برخي رموز و بركات نماز پرداخت و گفت: نماز در حقيقت هنر خداست كه تمام نعمت‌ها و بركات خود را در آن قرار داده است.

قرائتي با اشاره به آيات پاياني سوره جمعه تصريح كرد: خدا در اين آيات مردم را به دليل ترك نماز ملامت نكرد بلكه دليل ملايت خدا اين بود كه مردم رهبر خود را تنها گذاشتند و مشغول امور دنيوي شدند.

متن کامل

 غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.  

اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.  

ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».  

سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم :

متن کامل

پایگاه اینترنی " اسلام پدیا " با هدف دسترسی آسان علاقه مندان و محققان مسائل مختلف اسلامی به منابع معتبر راه اندازی شد.
پایگاه اینترنتی "اسلام پدیا" یا همان دایره المعارف اینترنتی اسلامی به نشانی  www.islampedia.ir هم اکنون به زبان فارسی است و در آینده زبان های دیگر به آن افزوده می شود.
 
سایت اسلام پدیا
 

ارتش سايبري ايران در پاسخ به دروغ‌پردازي‌هاي رسانه‌هاي حامي جريان فتنه، سايت صداي آمريكا و تمام سايت‌ وابسته به آن را هك كرد.


 

 

در پی اغتشاش فتنه گران در روز ۲۵ بهمن انجام گرفت :

223 نفر از نمايندگان مجلس با صدور بيانيه‌اي در اعتراض به اغتشاش فتنه‌گران در روز گذشته، مسئوليت خسارات و بهره‌برداري دشمنان از اين حركت و نيز شهادت يك دانشجوي بسيجي توسط منافقين را متوجه موسوي و كروبي دانستند و خواستار اشد مجازات براي آنها شدند.

متن کامل

 چند روزيست كه تمام دم و دستگاه‌هاي رسانه‌اي دشمن به كار افتاده و روي " 25 بهمن " تبليغ مي‌كنند. كار تبليغاتي نسبتا مفصل و با تمام قوا از شبكه‌هاي ماهواره‌اي تا سايت‌هاي خبري سازمان جاسوسي آمريكا و اسرائيل و شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌ها و وبلاگ‌هاي زرد.

چيزي كه براي من و خيلي از افراد سوال بود اين هست كه چرا "25 بهمن؟ .. چرا روز ديگري نه. خب تحليلاتي شد مثل اينكه "25 به خاطر "25 خرداد " هست. يا مثلا روز ولنتاين هست و . . .

ولي اصل ماجرا چيز ديگري است , اتفاقي كه خيلي‌ از جوانان اون روز‌ها هم شايد به خاطر نياورند…

حال واقعاً مناسبت 25 بهمن ماه مربوط به کدام واقعه و جریان می باشد :

متن کامل

تعریف - تاریخچه -  روش ها - راه مقابله

نگاهی به گذشته‌ی نشان می‌دهد که در طول تاریخ بشر، از همان ابتدا که جنگ سخت آغاز شد، عملیات روانی یا جنگ نرم نیز صورت می‌گرفته تا از شورش‌هایی که در مناطق تسخیر شده به‌وجود می‌آمده، جلوگیری شود. زمانی که چنگیزخان قصد حمله به منطقه‌ای را داشت، موجی از هراس در آن کشور پخش می‌شد. تجّاری که از مناطق تحت کنترل چنگیزخان می‌آمدند، برای دیگران تعریف می‌کردند که او چگونه با مردم برخورد می‌کند و کشتارها به چه صورت است و اگر شخصی مقاومت کند، نابود می‌شود. بدین ترتیب پیش از ورود چنگیزخان به هر منطقه، روحیه‌ی مردم شکسته شده بود.
رومیان و یا اسکندر از مناطقی که در جنگ‌ها عبور می‌کردند، خودها و زره‌های بزرگی را که چند برابر انسان معمولی بود طراحی کرده و آن‌ها را عمداً در مسیر جا می‌گذاشتند تا لشکریان مقابل، تصور کنند سربازان آن‌ها غول پیکرند و عملاً روحیه‌ی مقامت طرف مقابل را تحت تأثیر قرار داده و وحشت را گسترش می‌دادند. بنابراین هر حرکتی که روحیه‌ی یک ملت را هدف گیرد، عملیات و جنگ نرم و نوعی اعمال قدرت نرم است.

متن کامل

چندی پیش جوکی به زبان انگلیسی در دنیای نت زاده و منتشر گردید
این لطیفه که نکات ارزشمندی را در خصوص سیاست های رسانه های امریکا در برداشت به شرح زیر است :

متن کامل

حفظ اسلام در رأس همه واجبات

حضرت روح الله(ره) در ابتدای وصیت نامه خویش می فرمایند:
«اینک که به توفیق و تأیید خداوند، جمهورى اسلامى با دست تواناى ملت متعهد پایه ریزى شده و آنچه در این حکومت اسلامى مطرح است اسلام و احکام مترقّى آن است، بر ملت عظیم الشأن ایران است که در تحقق محتواى آن به جمیع ابعاد و حفظ و حراست آن بکوشند که حفظ اسلام در رأس تمام واجبات است، که انبیاء عظام از آدم علیه السلام تا خاتم النبیین صلى اللّه علیه و آله وسلم در راه آن کوشش و فداکارى جان فرسا نموده اند و هیچ مانعى آنان را از این فریضه بزرگ باز نداشته ...».

لازم است به منظور تبیین بهتر مفهوم جنگ نرم در وصیت نامه امام(ره)، ابتدا واژگان قدرت و تهدید، آن هم از نوع نرم را تعریف نموده، در ادامه بر مبنای وصیت نامه سیاسی الهی حضرت روح الله مبانی قدرت و تهدیدات نرم را در نظام جمهوری اسلامی ایران بر شماریم.
 

متن کامل